Arkadaşlar
Aptamil
Bebelac ve bebelac gold
Sma
Smilac ve son olarak bebivita mama kullandım ama kızım içmiyor 😔 ya kabız yada gaz yaptı bebeginize kullanipta memnun kaldığınız mama var mi kızım ayına göre kilosu zayıf zaten emmiyordu yardımcı olun lütfen