Busegokce aya giricez. Bir haftadır iştahsız mamayı 30 CC ancak iciyor. Aç kalacak kan şekeri düşecek diye korkuyorum. Anlam veremiyorum?
aLmisMomSs Busegokce bizde de aynı durum 3-4 saattir 100 cc içmiyor bile post açmak için girdim sizinkini gördüm
Sevillia Busegokce benim oğlumda dünyayı içer versem tam tersi 🤔 4.5 aylık az önce ilk defa 180 yedi ne olcak bilmiyorum halimiz😄
Busegokce aLmisMomSs mız mız hali de var. Anlamadım gitti. Ne yapacağımı şaşırdım gerçekten. Dis dicem ama erken olduğunu düşünüyorum. Ateşi falan da yok. Ne yapicaz bilemedim🥺
aLmisMomSs Busegokce aynen aynen öyleyiz devamlı bir mız mız hali memnuniyetsizlik yere yatmama kucakta durmama uykuya direnme tabii meme reddi kaçınılmaz… bizimkinin eller hep ağzında ne bulsa ağzına
Busegokce aLmisMomSs sanırım artık dis yerleri belli ediyor kendini. Elini agzindan zor aliyorum. Allah yardımcımız olsun🤗🧡
Bebeklerm Busegokce ahh günlerdir yaşıyoruz bir kızım sorunsuz içiyor diğer kızım 5-6 saatte 60 cc zorla bitiriyor ne olacak bilmiyorum düzelir diye umut ediyorum
2papatya Busegokce biZde 4 aylığız uyku sorunumuz var uykudan gözlerini ovcalarken gözünü çıkaracaklar yatırınca basıyolar çığlığı yatınca da hemen uyanıyorlar gece uykusu zaten o biçim migrenim tuttu günlerdir
aLmisMomSs 2papatya aynen öyleyiz.. buhün savaş verdim resmen uykusu var ama yatınca basıyor çoğlığı kaldırıyorum bu sefer gözler kığkırmızı