kızlar benim oğlum 9 ay 6 günlük. 6 aylıkken ek gıdaya başladık, çorbalarını bile kıvamlı verdim sebzeyi meyveyi ezdim verdim. 1 aydır falan katı gıdaları da elimle koparıp veriyorum gayet güzel çiğniyo. buraya kadar bir sorun yok. ama eline verince lokmanın büyüklüğünü ayarlayamadığı için boğalacak gibi oluyo. 2 kere boğazından parmağımla çıkarmak zorunda kaldım, çok korkuyorum. peki şimdi sorunumuz ne? yemek saatlerimiz kavgaya döndü, o kendi eline alıp yemek istiyo, ben kendim yedirmek istiyorum. sonuç savaş çıkıyo mama sandalyesinde 😂😂😂 bu işi siz nasıl çözebildiniz, bi fikir verin. eline veriyim yemekleri diyorum ama nasıl öğreticem küçük küçük ısırması gerektiğini 😱