Sütümü sağıp veriyorum bebeğime bazen gece hiç uyumadığım için az çıkıyo o gün ertesi de sağıyorum onunla birleştirip veriyorum genelde mama ağırlıklı besleniyor kendi sütümü verdikten spnra bebeğim arada bir toplam 3. 4. Kez olmuştur midede ne varsa çıkarıyo aşırı derecede kusuyor her seferinde elim ayağım titriyor buz dolabında bekletiyorum sütümü bozulması mümkün değil 2 gün durur en fazla dolapta cam biberonda tutuyorum dolap da nerde hata yapıyorum benim sütümden sonra bebeğim neden bu kadar aşırı kusuyo olabilir vermeyeyim mi anne sütü napayım kendimi çok kötü suçlu hissediyorum çok aşırı öğürerek küstü gözlerinden yaş geldi yavrumun 6,5 aylığız bu arada 😓