Alyammmmm ya kusura bakma başını çok ağrıttım ama yazmam lazım doktora gidemedim şuan eşim şehir dışında araba onda çok acil bişey olmadığı sürece cıkmıyorum evden. Sanırım inek sütü alerjisi yada buna benzer bişey yasıyoruz iyice emin olmaya başladım dün yoğurt yemişti bugün vermedim ama bugün kakasını hem zorlanarak hem baya gürültülü yaptı ve de kakasında minik minik kan vardı. Tamamen 1 hafta ara verip sonra sebzelerle başlamayı planlıyorum eşim gelince detaylı bi alerji testi yaptırmayı düşünüyorum.