Deletedmom_36 Ee kizlar uyku tulumunu aldim ustunu ortmeden artik rahatca kullaniyorum memnunum da ama corap olmadan yatiramiyorum siz ne yapiyorsunuz corapsizmi yatiriyorsunuz?
Elis21 Deletedmom_36 kızım da üstünü örtmeme izin vermediği için çorabın üst kısmındaki lastikleri çıkardım ayağını sıkıp iz bırakmasın diye onu giydirip uyutuyorum
Deletedmom_36 Mom0870 evet bende gece kis ustunu ortebildigim icin giydirmedim☺️Ama bu kis uyku tulumuyla yatiyor ustu ortulmuyor corapta olmayinca ayaciklari usumezmi ben ayaklarim acikta uyuyunca usuyorum☺️
Deletedmom_36 Mkelebek corap kan dolasimini yavaslattigi icin onerilmiyor ama soyle ustunu ortuyordum corabini cikariyordum icin rahatti gecen yil bu yil uyku tulumuyla uyuyor ustunude ortmuyorum ama corapla yatirinca icim rahat etmiyor☺️
Anne_6 Mkelebek hiç üşümüyor. Hatta sıcacık oluyor uyurken. Uyurken vücut kendi sıcaklığını ayarlıyor merak etmeyin
Mom0870 Deletedmom_36 evlerimiz çok soğuk değil 24-25 derece de ince patikli uyku tulumu tercih edebilirsiniz
ertugrulbey19 Ben de çorapsiz yatiriyorum uyku tulumuyla ama bi kaç gecedir ayakları buz gibi oluyor dayanamadim giydirdim 😑
Deletedmom_36 ertugrulbey19 evet benim bile buz gibi oluyor butun vucudu sicak ayagi buz gibi icim elvermiyor☺️
ertugrulbey19 Deletedmom_36 Biz ayagimiz çıplak yatıyoruz ama ortunuyoruz. Onların ayakları çıplak kalıyor üşür yani 🤭
Candy1907 Deletedmom_36 canım evin sıcaklığına da bağlı. Kalorifer yanıyor ve sıcaksa giydirmesen de olur ama yanmıyorsa üşür yazık. Bizim hala yanmıyor, o yüzden giydiriyorum kaldı ki benim bile ayaklarım donuyor.
Deletedmom_36 Candy1907 yaniyordu aksam ustu kapadik ee sabaha karsida buz oluyor😅napicagimi sasirdim yani
Candy1907 Deletedmom_36 canim o zaman gündüz kapat, gece yatırmadan önce aç bence. Cidden çok soğuk oluyor sabaha karşı