Fg50 45 günlük bebeğim çok ağlıyor tuvaletini yapamıyor. Zeytinyagı ,gaz ilacı, bagırsak düzenleyici hepsini veriyorum fakat ne fayda… var mı başka öneride bulunabilecek Hanımlar?
Bulutbey Fg50 emziriyorsanz siz bol bol hoşaf yapıp için. Ve masaj yapmadıysanız bağırsaklarına masaj yapın bebeğin
Bulutbey Fg50 yeğenim de küçükken öyleydi doktora götürün en son çare lavman yapıyorlar. Biraz daha büyük olsaydı kendiniz yapın derdim. 10 aylık oğluma biz evde ilacı sıktık yarım saat kadar sonra yapmıştı. Ama bebeğiniz çok küçük doktor yapsın
smile56 Fg50 eğer cok zorlanıyorsa doktroa gidip lavman fln yaptırın.bazı d vitaminleride kabız yapıyormuş.hastanenin verdikleri fln.bizdw yasadık o dönemlerde baya bi süre
Fg50 Bulutbey 1 hafta kadar önce falan doktor reçetesiyle aldık evde de yaptım cnm lavmanı. Ama eziyet oluyor çocuğa resmen :( hiç istemiyorum lavmanla yapmasını sürekli ona alışır kendi kendine yapamaz diye korkuyorum ki öyle de su an yapamıyor yavrucağım
Fg50 bluekoala daha dikkat edeyim cnm bundan sonra haklısın galiba bu aralar hiç sulu yemek yemiyorum doğru düzgün
Brnkar Fg50 benim kızım da 46 günlük doktor 10 gün yarım fitil ve krem verdi bugün fitil kullanalı 1 hafta oldu 1 haftada 1 kere yaptı.Doktoru aradım lavman yapın dedi libalaxa ama çok küçük kızım ben yapamam. Aynı sorunu yaşıyorum. Bu arada biz anne sütü + mama kullanıyoruz(mama günde 2 kere kullanıyoruz) napmamız lazım
Fg50 Brnkar Bnde seninle tıpatıp aynı cnm. Bnde günde 2 kere mama veriyorum bi sabah bi de gece uykusundan önce. Aynı şekilde libalax kullandım onu kullanınca hemen yapıyor çocuğum. Ama sürekli bu şekilde mi yapacak bnm çocuğum çok endişeliyim
Brnkar Fg50 peki kaç aylık bebeğiniz, benim ilk çocuğum ben hiç lavma yapmasını bilmem ki yapamam beceremem yani. Bende mamayı gece uyumasında bide sabah kullanıyorm. Hangi mamayı kullanıyosnz
Guzelkizimbenim Hiç telaş etmeyin bende aynı sorunu yasadim çok kafama taktım kulak çöpünü zeytinyağına batirip uyarıyordum ben lavman yapmadım fitil verdi kullanmadim 2 aya geldiğinde düzene giriyor düzen dediğim günde 2 kere bazen hıc zeytinyağı içirin bebeğe sizde bol su için biogino damla kullanabilirsiniz bağırsak düzenleyici
Fg50 Guzelkizimbenim çok saol cnm İnan kulak çöpüyle de deniyorum günde 1 kere 1 çay kaşığı da mamasına katıp veriyorum zeytinyağını ama yok yapamadı çocuğum :( kıvranıp duruyor bunlara ilave gaz ilacı+ debridat bagırsak düzenleyici+ doktor tavsiyesiylede günde 2 defa yarım kahve fincanı kayısı,erik hoşafı içiriyorum
Guzelkizimbenim Fg50 poposuna baktı mı doktor belki darlık vardır bagirsaklarina ultrasonla baksınlar kulak çöpü bende genelde ise yariyordu Rabbim şifa versin onun öyle acı ile kivranmasi çok üzücü
Fg50 Guzelkizimbenim yok cnm bakmadı ama öyle bişey olsa söylerdi heralde doktorumuz ya da hiç yapamazdı heralde lavmanla falan da öyle değil mi ?
Fg50 Brnkar cnm 45 günlük bebeğim. Mecbur kalınca yapıyorsun lavmanı vala kuzum zaten poposuna sıkarken değilde sonrası zor oluyor karnını agrıttıgı için :( mama olarakta HiPP combiotic kullanıyorum cnm