Kızlar nolur fikir verin sütüm az olduğu için bebeğime takviye olarak mama da veriyorum . İlk başta hipp vermiştim , sonra ardından aptamil önerdiler onu verdim , o bitti bu sefer bebelac gold çok iyi dediler şimdi ona başladık , bebeğimde aşırı gaz var , hangi mama gaz yapmaz nolur bana yardım edin bebeğim kendini sıkıyo ayaklarını kendine çekiyo , uykusu var ama sıkmaktan uyuyamıyo