Merhaba kızlar burda yeniyim size bişey sormak istiyorum 4 aylık kızım var bugün doktora götürdüm baş çevresi küçük dedi tahlil, ultrason filan istediler bide beyin cerrahisine muayene ettir dedi kan verdik pazartesi günü çıkacak ama hiçbişey anlamadım bundan önce çok kez hastaneye gittik aynı şekilde defalarca sağlıkocağı’na gittik tüm kontrolleri yapıldı defalarca kez baş çevresi ölçüldü kimse böyle bişey söylemedi bilgisi olan var mı canım çok sıkıldı çok korkuyorum 😔