Oğlum 7 aylık çarşamba günü sünnet oldu daha çabuk iyileşmesi ve ağrısı için ilaçlar dışında önerisi olan var mı ? Kantoron yağı ve krem kullanıyoruz ağrı kesici şurup ve fitil verdi doktorumuz sargısını bugün açtık.sanırım ağrıyor çok ağlıyor hiç durmuyor uyumuyor ne yapacağımı şaşırdım önerisi olan var mı