Kızlar merhaba 6 aylık kızım var 3 kilo doğdu şu an 6,5 kilo tabikide sağlıklı olmadı öncelikmiş Allah’ıma çok şükür ama insan bakamıyor psikolojisine giriyor doğduğundan beri anne sütü alıyor ara arada MAma veriyordum ama Dr ımız anne sütü yanlısı manaya karşı önceleri çok takmıyordum ama en son 200 gr alınca üzüldüm baya şimdi biberon almıyor uykuda ancak 30 cc mama zorla ek gıdaya da başladık ama dolu dolu değil henüz ne önerirsiniz biberona nasıl alıştırırım ne yaparsam kilo alır persentıl değerin %3 le 10 arasında önerilerinizi bekliyorum 😔