TospikOglusum gknrylmaz canm bizde özel hastanede yaptırdık ekimin 5unde 315tl verdik ilk doza .eczanelerde sormustuk ama gitmeden hepsi bu fiyatlari söylemişti
Ngngng gknrylmaz biz de ikinci dozu yeni yaptırdık 310 tl. 2 doz olan rota tek dozu 310. Bi de 3 doz olan rota var onun da tek dozu 200lerse diye biliyorum.
kar_kristali Bizde bugün yaptırdık 1.dozunu 305 TL verdik o kadar ucuz olması imkansız.. İki tipi var biri 3 dozluk biri 2dozluk 3 dozluk olanının taneside210 TL ydi
YABANGULUM gknrylmaz merhaba, rota aşısının 3 dozunu yaptırdık nerdeyse 1 yıl oldu . 192 TL ye yapıldı.144 olmaz yani bi yanlışlık var.özel hastanede yaptırıyoruz eczane fiyatı ile aynıydı.
Avakadolumama gknrylmaz canım emin misin 144 TL olduğuna ? Biz eczaneyede sormuştuk hastaneyle hemen hemen aynı fiyatı vermişti. 298 TL ydi sanırım . Şuan 1 44 TL dedin şaşırdım biraz .
Tbmtnrmk gknrylmaz Biz de hep özel hastaneye gidiyoruz ancak aylar öncesinde 250 TL verdik sanmıyorum 144 TL olacağını. Bence orada farklı bir şey var ya da eczacı yanlış biliyor. Biz de iki dozunu da eczaneden alıp doktorumuza yaptırdık.
Margaryan gknrylmaz Ben eczaneden 320 tl ye alıp sağlık ocağında yaptırdım. Amcam eczacı ilaç fiyatını o bana önceden söylemişti. 317 tl.gozukuyor dedi 320 ödedim. Bence bir yanlışlık olmalı.
busraaa01 gknrylmaz Canım rota aşısı zaten tek doz 310 Tl ye aldik bizde ve kime sorsam aynı fiyat söyler siz 144 tl yalnış anladiniz galiba canim.Yani haksızlık falan olmamış içiniz rahat olsun