Kızlar selam. Aydın’a yeni taşındık. Bebeğim 2aylık. Bana önerebileceğiniz çocuk doktoru var mı ? Bir de kadın doğum doktoru. Bugün devlet hastanesine gittik. Aylık kontrol olduğunu söyleyince sadece sadece kilosuna bakıp gönderdiler 🤦🏻♀️ Kalça çıkıklığı için USG çekildi döndüğümüzde doktor odasında yoktu. Hemşiresi bakıp normal dedi. Şaşırdık kilo boy bakmayacak mısınız diye sorduk ondan baktı hemşiresi kiloya da. Doktor muayene etmeden eve döndük. Geçirdiğim şok üstüne kendime gelince buraya size sorayım dedim. İyi bir doktor var mı bildiğiniz ?? Kayseri’deki doktorumuz her şeyiyle tek tek ilgilenirdi refleksler boy kilo tahlil vs. İnşallah burada da böyle ilgili bir doktor vardır. 😔