BademsMam miracinnannesii ben hem memnunum hem değilim. Bezleri çok küçük yapmışlar aşırı sıkıyor sürekli bez numaramızı büyütüyoruz. Emiciliğide çok iyi değil bir anda kakasını yapınca fazla yanlardan taşıyor hemen. Pişik olmadı hiç ama bez sıktığı için kızarıyor. Büyük alsamda bezini iz yapıyor poposunda. Şuan 4 aylık kızım 4 plus kullanıyorum günde de değişiklik gösteriyor ama bir 10 falan buluyor herhalde
Minik_Hanim miracinnannesii ben doğduğundan beri kullanıyorum kızım 15 aylık çok memnunum. Hele yeni çıkan gece serisi müthiş 👍 Tek kötü yani bacaklarda iz yapması ama iyi yani çok fazla olduğu için problem etmiyorum Kaka yapmadığı sürece 4 5 saat kaliyo aynı bezle
BalarisiYusra miracinnannesii ben ilk sleppy kullandım baktım çok küçük yapıyorlar iz yapıyor sürekli sonra molfixe geçtim o da iz yapıyor iz yapmayan bez yok heralde yada bebişlerin bacakları mı çok tombiş oluyor 🤭🙂
Kubrabazl-80 miracinnannesii oglum 35 günlük 1 numara almıştım doğmadan acayip küçük prematüre bebeklere gibi Çok taşırdı küçük geldi herhlde diye 2 numara aldım oda yanlardan çıkartıyor arada baska beze geçmeyi düşünüyorum ama pişik olur diye korkuyorum
Anaogul BademsMam merhaba kaç kilo kızınız benim oğlum da 4 ay 5 günlük 7,5 kilo 4 numara kullanıyorum sürekli iz çıkıyor numarayı büyütsem mi acaba
Sinemmeric BademsMam 2.5 aylık oğlum var bende kullanıyorum canım iç lastiklerini kopararak çözüm buldum ben iz yapmiyo kakasını yapınca taşma olmuyo bizde
ikizleriim Doğduklarından beri kullanıyorum 2 ay 25 günlükle bacaklarda iz yapması hariç bi eksisi yok
Anaogul BademsMam ay bende büyük alayım o zaman ben üstünde yazan kiloya göre alıyorum çocuğun bacağında hep iz oluyor
Sevmm Doğduğundan beri kullaniyorum memnunum. Biraz iz yapiyordu sadece ama onu da iç lastiklerini keserek çözüm buldum☺
Tazeanne060620 4 ay 17 gunluk oglum dogdugundan beri sleepy natural kullaniyorum memnunum pisik yapmadi ancak iz yapiyo sıkmadigim halde ben bezi asla bekletmiyorum cis gostergesi mavi oldugu an degistiriyorum gunde 8- 10 bez falan degistiriyorum
sahranur Bende kullanıyorum kızıma lastik izi çıkıyor bi de belinden çıkartıyor kakasını onun dışında gece sabaha kadar beklese bile pişik yapmıyor o iyi
Sinemmeric Anaogul ben komple koparıp çıkarıyorum 1 beden büyük kullaniyorum sorun yaşamadım hiç belini biraz sıkı yapıyorum belinden taşmasın diye