Kızlar merhaba 2 aylık bebeğim hiç kundak yapmadım yani gazlı bir bebek olduğu için uyuduğuna şükredip bırakıyordum. Alışmadığı için kollarını örttüğümde bile ağlıyor. Gece zaten çok uyumuyor birde kolları uyandırıyor. Siz kundak yapıyor musunuz alışır mı bundan sonra