Merhaba anneler bebegim biz yemek yerken hep agzını acıyor heyecanlanıyor kasıkla gaz ilacı surup falan verdiğimde yemek sanıp hemen agzını acıyor meraklı ve istekli görünüyor. Doktorum tam 6 ay beklememiz gerek dedi ama azıcık ucundan da havuc püresi vs olmaz mı ki diye düsünüyorum 🙄 sizler ne yaptınız doktorlarınız ne dedi?