Yusuf_goktug Bana da doktor ameliyat demişti. Ben de hem fissür hem de hemoroidler var. Tanıdık bi Cerrahla görüştüm. Ultraproct kremi makattan içeri günde 2 kez hemoroid banyosuna oturduktan sonra sürmemi söyledi. Biraz acılı bi işlem ama ameliyat olmandan iyidir dedi. Bol lifli beslenip, bol bol su iç dedi. Her öğün öncesinde 1tk zeytinyağı içmemi söyledi. Sebze ağırlıklı beslenip, kayısı kompostosu içmemi söyledi. Krem çok çabuk iyileştiriyor sakın düzeldiğine aldanma en az 2 hafta kullanacaksın dedi. Ben artık yürüyemez ve oturamaz hale gelmiştim. Ağlaya ağlaya tuvaletten çıkıyordum. Doktorun dediği her şeyi yaptım, kremi zorda olsa sürdüm. Resmen artık makattan içeri sıkıyordum (içerisinden çubuk çıkıyor kremin). Başlarda parmağınla yap o çubuk çok canını yakar dedi. Ama ben parmağımla düzgün yediremiyorum gibi geldiğinden çubukla sıktım. Muhtemelen 5 kutu kullanmışımdır bolca sürüyordum. Ben bu şekilde şifa buldum inşallah size de faydası olur.