Milamoms 7 aylık sızım hiç eee aaa baba falan hiç bir kelime yok bu normal mi herkes çıkarması lazımdı şimdiden diyo 😏
elizabeth Milamoms yaa bir bilgim yok normal bir durum mu bilmiyorum. Doktor kontrollerine götüryor musunuz bana sürekli soruyordu doktor ses çıkartıyor mu diye
Krsmngl Milamoms ama sen yinede onunla çok konuş yüz yüze göz göze gel kısa cümleler le güzel kelineler öğret ona bianda başlıyorlar çğnkü
Milamoms elizabeth ya sağlık ocağına asi ya gidiyoruz sadece burası küçük yer devlet hastanesi pandemi hastanesi şuan orayada girmek istemiyorum
Dogavesultan Milamoms kızım şuan 8 ay 11 günlük daha kelimesi yokd3ğişik sesler çıkarıyor ilgisini çeken şeyler olduğunda doktorumuz normal her bebek gelişimi farklı demişti bi gelirşim geriliğinin göstergesi değil demişti
Senemmm11 Milamoms televizyon falan izletiyorsanız izlettirmeyin telefonla falan oynuyorsa oynatmayın video vs yani. Bunlar olumsuz etkiliyormuş dil gelişimini. Siz konuşun onunla bol bol kitap okuyun şarkı söyleyin bunlar yardımcı olur 😊
Milamoms Senemmm11 ya tam aksine asla tv açmıyorum telefona bakmıyor zaten çok karşıyım bunlara acaba diyorum bi o bi ben ev sessiz sürekli o yüzden mi
Senemmm11 Milamoms bebeklerle doğduğu andan itibaren konuşmak kitap okumak gerekiyormuş. Duydukları her kelimeyi beyinleri kaydediyormuş. Konuşurken Farklı kelimeler kullanmaya başlayın bunun içinde en iyi yöntem kitap masal okumak
Senemmm11 Milamoms yani kalabalık ortam etkiler mi bilmiyorum ama siz bi deneyin bakalım kitap okumayı konuşmayı falan