Hanımlar doğumdan sonra doktorunuza hediye vs herhangi bir şey yaptırıp gittiniz mi? Bizim burda genelde yapıyorlar doktora ya çikolata ya hediye bi şey alıyorlar. Yapan varmı varsa ne yaptınız. Uzun zamandır doktorumdu çok çok memnun kaldığım bir doktor doğumuda öyle çok çok kolay geçirmeme neden oldu. Ben de bu yüzden bi şey yapayım dedim 5 ay oldu doğum yapalı ama virüsten ötürü gitmedim hiç sünnet için gideceğiz ona da uğrayayım bir her ay getir bana demişti kendi adını da oğluma göbek adı koydu bu yüzden mahcup oldum gidemedim. (Tabii durumlar elvermedi 🦠) tavsiye alırım sizden… 🥰