Öncelikle merhaba
Şimdi benim şöyle bir sorunum var çarşamba günü bebeğim gelişmediği için kürtaj oldum neyse doktor bana bir kaç ilaç verdi biri antibiyotik miş üzerinde de gün de 3 defa yazıyor tabi ben bunun antibiyotik olduğunu prospektüs te gördüm
Her neyse 2 günden beri deli gibi karın ağrısından kıvranıyorum uyuyamıyorum dedim şu ilaçları ben bir okuyayım yan etki mi yaptı acaba
Aynen şöyle oldu meğer ilacın biri antibiyotikmiş ve günde 3 defa içtim ben bunu prospektüs te de ilaca başlamadan önce veya ilaç kullanımı itibari ile başlayan ishaliniz var ise derhal kesip doktora danışıp başka tedaviye geçmem lazım mış ve benim sorunum şöyle ishal ama kanlı
Aradım ben doktoru adam bana pişkin pişkin bitti zaten ilaç yapacak bir şey yok ilacın üzerine yanlış yazılmış dedi. 🤬
Acile gittim iğne yapıldı o an iyi geldi ama ağrı hep var geçmiyor deli gibi kıvrandırıyor
Demem o ki lafı uzatmayayım bu şekilde fazla doz ilaç alıp karın ağrısı çeken hemcins lerim ne yaptınız yoğurt falan mı yiyeyim ben ne yapayım lütfen bir yardım bu arada yarın başka doktora da gideceğim ama şuan ağrıyı kesecek bir öneri yoğurt vs süt vs gibi