Merhaba biz 3. Aya yeni girdik 2 ay 5 günlüğüz 7 kg. 2. Aydan beri bebeğim 3 saatte bir 90-120 cc içiyor. Fazla veriyorsun demeyin kutıdada 120 yazıyor daha azındada zaten ağlıyor ne içeçeğine kendisi karar veriyor 🙈 merak etriğim. 3. Ayda yükseltmem gerekli mi bazen fazlasını istiyor çünkü 😱 bormalde 4 saatte bir olması lazım ama dayanamıyor o kadar saat araşığını nasıl uzatabilirim mamayı çoğaltmakta istemiyorum 😔