Kızlar bebeğim pazartesi 2 aylık aşısı oldu ilk gün birşeyi yoktu ikinci gün huysuzluk haya oldu ateş hiç olmadı fakat o günden beri nasıl anlatsam korkuyo gibi kollarını havaya kaldırıp nefesi kesilmiş gibi kaskatı oluyor saniyelik ama. Sonra fena halde agliyo. Umarım anlatabilmisimdir. Aşıyla ilgisi var mıdır ne oldu oğluma böyle delirmek üzereyim 😥😥😥