Merhaba kızlar 9 aylık bir bebeğim var 2. Bebek olmalı mı sizce ?
Bir yandan olursa hemen olsun olmazsa hiç olmasın istiyorum. Araları yakın olsun ikisi bir büyüsün rahat edeyim sonradan diyorum.
Bir yandan kardeş olmalı oyun arkadaşı sırdaşı olur diyorum.
Bir yandan her kardeş iyi mi anlaşıyor olmayıversin tek çocuk maddi olarak daha güzel imkanlarla yetişir diyorum 😂😂 diyorumda diyorum yani kafam çok karışık siz ne düşünüyorsunuz?