Bengbeng bol su ve meyve suyu içtim ve gazımı hemen çıkartmadım bekledim iyicene sıkıştırana kadar sonra kendiliğinden çıktı :) ben doğum yaptığım günün akşamına ayaklanmıştım hiç yatmadım gazım çıktığı için de rahattım inşallah bi faydamız olur sana da bol su meyvesuyu ve bitter çikolata yemeni tavsiye ederim ben bunlarla çıkarttım çünkü