Kızlar merhaba benım cocugum bugun 5bucuk aylık oldu 5 aylıkken kontrolde kılosu 7 çıktı. Eltımın de 3 aylık oglu var 8 kıloydu en son. Kaynanam ne zaman gorse yok o ıyı de bu zayıf deyip duruyo moralim cok bozuluyo. Cok sukur saglıgı yerinde olsun diyorum da bir duymuyorum ıkı duymuyorum moralim bozuluyor