Aslan0406 Hamileyken bende Zona olmuştım . Babamı kaybettim onun üzüntüsünden stresinden olmuşum doktor üzüntü stres demişti . Çok zordu benim belimde olmuştu kemiklerim zonkluyodu etlerime batıyordu kaşınıyodu doktor Bi tane hap ve krem vermişti kullanmıştım 15 güne kadar geçmişti geçmiş olsun canım 🌸