Enda
icerik olarak temizden kastim seker olayiydi.
Hipp tahillida hic seker yok mesela onu tatlandirmak lazim ben kahvaltida kullaniyorum biskuvi , pekmez karistiriyorum tadi yenebilir oluyor.Yulafli elmalida da seker yok elmadan dolayi tatli onu aksamlari veriyorum.
Ben arastirdim diye paylastim sizinle tabiki tercih sizindir 🤗