iremgokcek Bebeğimin yarın 40ı çıkacak ama sanırım doymuyor mama veremiyorum alerjisi var kusuyor. Sadece anne sütüyle besliyorum ama uykuya dalamıyor, dalsa bile hemen uyanıp meme istiyor. Kafayı yiyeceğim artık.
Deletedmom_52 iremgokcek başka marka mama denediniz mi? Cünkü bildigim kadarıyla alerjisi olan bebekler içinde özel mamalar var. Allah korusun sarılık olur aç kalırsa.
Smy16 iremgokcek ar mamalardan var ama bebeginizin bezleri felan yeterliysekilosuda düzenli alıyosa doyuyodur daha minik oldugu için doydugunu bilmez sürekli ister
omerrmoms iremgokcek bende aynı dertten muzdaribim.. Ama bez sayısı ve kilosu yeterliyse verme bence mama.. çünkü onlar herşeye meme istiyorlarda bi kendimize anlatamıyoruz.ac sanıyoruz
iremgokcek Deletedmom_52 ar mama önerdi doktor henüz almadım zaten gerek yok sütünüz iyi dedi. Ben mama verme taraftarı değilim ama süt sağmaktan ve emzirmektem gına geldi🥺
iremgokcek Deletedmom_52 sarılığı var zaten ve bi türlü geçmiyor kilosu falan her şey çok normal bi de bu derdimiz var🥺
Tubis Demeyin öyle bende 6 aydr memeden ayırmıyorum 😰 size yardım edebilcek biri varsa destek alın emmesi çok normal bebekler gazi olduğunda bile meme arıyor belki gazi vardır
Mom299 Dün Dr gittik bizimde besin alerjimiz çıktı ve sma,dan similaç ALİMENTUM a gectik içinde süt ürünü bulundurmuyo dedi doktorumuz ve alarjisi olan bebekler için dedi üzerindede yazıyor zaten