Simay06 canım kaç aylık? Oğluma yeni doğduğunda sol böbrek büyümesi var dendi 5 mm.. 3.5 aylıkken sünnet yaptırdık. Şuan 5 aylığız geçen hafta ultrasona girdi büyüme yok dedi doktor. Bazen doktorlar da abartıyor yada olmayan şeyi söylüyorlar dedi. İstersen başka doktora göster yada takip et.. Bizim ki var dendi sünnet önerdiler şimdi geçti diyorlar. Diğer doktor yok diyor felan.