Mihranur Merrvesph11 kaç aylık bebiginiz benm kızım 52 günlük başından beri bebelac1 kullanıyoruz çok şükür gaz sıkıntımiz herhangi Problem yasamadik hip de çok iyi diyorlar kuzenim kullaniyor
Berken Merrvesph11 bebelac gold bize çok iyi geldi. Bebelac nutrikonfor deneyin ozaman o gaz ve kabızlık için yada hipp
Yagmurmert Merrvesph11 bende bebelac goşd kullaniyorum. Gold olan gazlı bebekler içinmiş çok memnunum.
Mihranur Merrvesph11 ben bebelac gold denemedim bebelac var birde bebelac gold iki çeşit sadece bebelac yazanı kullaniyoruz
Busraisra Ben bebelac gold nutrikonfor kullanıyodum bence iyidi öyle sanıyodum takiii eşim Hipp organik alana kadar aşırı memnunum hergün kakasını yapıyo gazını çok şükür rahat çıkarıyo.
Ercanekininannesi Hipp combiotic kullanıyorum hiç gaz sorunu kalmadı kendisi çok rahat çıkarıyo. Evolvia sma ve bebelac gold denedim hepsi aşırı gaz yaptı. Biraz pahalo 350 gramı 65 lira ama çocuğum gazdan çatlayana kadsr ağlıyo mecbur alıyoruz
Ercanekininannesi Merrvesph11 evet ama onunda zararlı olduğunu okudum bıraktım ztn benim oğlum aşıro gazlı bi bebel değil 50günden sonra kesildi gaz ağlamaları