12333333aram Arkadaşlar bebeğim 20 günlük kimyon verince gaz konusunda rahatlıyor ama biliyorum ki bebeğin bağırsağı sadece anne sütünü sindirebiliyor. Fakat vermek zorunda kalabiliyorum bazen.. siz de veriyor musunuz?
Nuryalcndag 12333333aram her bebek aynıdır diyemem ama bence vermeyin lütfen ben ilk bebeğime verdikten sonra bağırsak.tepkili alerji başladı çocukta ve 1.5 yaşına kadar baya zorlandık alerjiden
Gizemabc 12333333aram Kızımın gazlı döneminde her sabah bir bardak demlenmiş kimyon tohumunun suyunu içerdim. Sütünüzden geçer. Bebeğe vermenin bir faydası olmaz bence
Busu 12333333aram benim 3 günden sonra başladı çıldırrcasına bagrıyodu ağlamaktan ebelerim tavsiye etti verdim çok şükür artık sorunum yok ilaç vereceğine bitkisel çözüm daha iyi bence 👍 iyice süzün hiç bişey olmaz tüm bebeklere de verilıyolms dr sarcogluda tavsiye ediyor
12333333aram Tgbkzn canım rezene anason alerji yaptı kimyon iyi geldi bi çay bardağı su içine bi çay kaşığı kimyon bunlar kaynayıp soğuduktan sonra bebeğe veriyorum
12333333aram Gizemabc ben aynı zamanda kendimde içiyorum instagramda bi tane hesap var Eylül Öztürk onun kendi markası var anneler için bi damla satıyor. Gasicon ismi onu kullanıyorum içinde kimyon yağı da var sanki 2 gündür gazı azaldı gibi
Busu Gizemabc ben ebelerimin tavsiyesiyle verdim 2 çay kaşığı çok yaradı alttan üstten hep çıkardı bebeğim gazını geceleri özellikle uykusu düzene girdi
Senaege 12333333aram alerji derken nasıl bır sıkıntı oluştu bende rezene çayına bır tatlı kaşığı kimyon atıp İçiyordum günde iki yadaüç kupa oluyor. Bu dönem kakasında mukus olmaya başladı bu sepep ten soruyorum
12333333aram Tgbkzn yapıyor çok şükür ama işte geceleri böyle kendini sıkarak ağlıyor gazı var diye ben de böyle bi yöntem denedim
Miine Bebeğim cok gazli bir bebekti gece 5 e kadar uyumadığını biliyorum yine de vermedim kendim içtim biraz rahatlatti, ne olursa olsun sonuçta baharat ben pek dogru bulmuyorum😊 yine de siz bilirsiniz 😊
12333333aram Busu valla ben de 2 gündür veriyorum tedirgin tedirgin. Ama aile hekimimiz de önerdi kimyonu
Busu 12333333aram bende öyleydim ama sabaha kadar alttan üstten gaz atınca bide keyfi yerine gelince artık tüm sıkntm geçti arada veriyorum
Busu 12333333aram evet verin çok rahatlatıyor ilkte doktor 2 tane damla verdi ama hiç işe yaramadı gibi bsey kimyon tek çözüm benim için
12333333aram Tgbkzn canım her gün değil de sıkıntılı olunca veriyorum bugün sabah verdim uyumadan da verecem