nursenaydn07 Deletedmom44 Ben aldım bu çocuk aç kitabı çok güzel tarifler var gerçekten Bende 6 gün sonra başlıcam ek gıdaya
EJDERYAA Bu çocuk aç kitabı bana göre çok gereksiz hep zengin yemekler var yani herşeyi bulman zor nette herşey var videolu olarak bulabilirsin görüşümü yazdım hemen laf söylemeyin 😃
Miine Canım ben 3 lü set aldım ek gıda kitabi, bu çocuk ac , acıkınca yer , bırak kendi yesin 😊 tavsiye ederim