5 aylıkken ilk dozu yaptirdık. Doktordan çevremde ki herkes cok memnun ,güvenirler. Ikinci dozu 13.ay vurdur başka gerek yok dedi. Kendi yaşadığim yere geldiğimde 2 doktor da 3 doz bu aşı dediler . Hepsi doktor sonuçta yoruma dayalı olmaması lazım. 2 doz olarak doktoru tavsiye eden oldu mu ? Vurduranlar bilir ağır bir aşı.