Kzimveben Bebeğim dün kka yapmamıştı bugunde sanırım yapamıyordu aglamaya başladı karnına masaj yaptım bacaklarıyla ittirdim olmdi dha da ağlamaya başladı kynnm küçücük sabuna zeytinyağı sürüp gönderdi popsundan 2 dk sonra yaptı ama bir sakıncası var mı sizce kızlar???
Nilbet Kzimveben benim oglumda 6 gun oldu hala yapmadi bnde uzuluyorum ama henuz bi mudahalede bulunmadim ustelik sdece anne sutu aliyor
Busearac Kzimveben canım benim bebeğimin 1 hafta yapmadığı oldu doktorumuz emen bebeklerde 10-15 güne kadar normal dedi
Sedahatice Her gün yapmadığın sürece problem olmaz bende kızım kabız olduğunda aynısını yapıyorum problem olmuyor
Fsule Lütfen sabunla uyarmayin aaitli oldugu icin bagirsak florasini bozup kopuklu kaka yapmasına yol açiyor doktorumuz bizi özellikle uyardi bu konuda kabiz degildir ek gida almiyorsa ayrica 3 aydan sonra normal hergun kaka yapmaz
Nilbet Fsule 6 gun oldum oglum kaka yapmadi sdece anne sutu aliyor cok kokulu gaz cikariyor yapamadgi icin sanirim bi bilgnz varmi szce norml mi bzm doktr norml dedi ama sz hc doktrunuza boyle bsy sordunz mu
Fsule Kzimveben her aksam dus yaptirin kaka ve gaz problemini cozer ayrica bolca karnina masaj yapin mama aliyorda mamasina hakiki zeytin yagi.damlatin almıyorsa agzina damlatin
Sdnrbltyrbs Nilbet anne sütü alıyorsa hiç hiç korkmayın 10 gün bike yapmayabilirmiş bazen yediği ona yarıyor derler. Mama da biraz sıkıntı olabilir ama anne sütünde sıkıntı olmuyor içiniz rahat olsun 🙂
Ttgb255 Nilbet tamamen normalmiş benim doktorumda öyle dedi hatta teyzem sütü yarayan kişinin bebeği geç kaka yapar hergn yapmaz dedi bizde süt ve mama gidiyoruz aynı 3 güne bir yapıyor ve gazı fena kokuyor camları dayıyoruz o derece 😂
zumratugba Ttgb255 benim beneğimde 3-4 günde.bir yapıyor ve aynı sediğiniz gibi yapçağ zaman çk kötü kokuyor gazı kaç aylık sizin bebiş ?
Meryemarya Ttgb255 benim bebeğim de 1ay 15gunluk hergun 4 5kere yapar doktora sordum normal dedi sütun yarıyor ondan yapması normal kilosu falan da çok iyi ilerliyor küçük diyemi acaba normal dedi siz yapmaması yarıyor deyince kafam karıştı
Nilbet Busearac bnmkide 6 gundur yapmiyor ama gazi cok fena kokuyor szde de oyle miydi karni tas gbi oluyo bazen emmesi yerinde
SevcanEbrar O şekilde uyarınca tembellik yapıyormuş alışıp sürekli senin uyarmanı beklermiş. Aslında masaja bacak hareketlerine sakinken 10-15 dk devam etsen kakasını yapıyor
Ttgb255 Meryemarya her bebek bir değildir demek ki sizin ki öyle tepki vermiş :) anne sütü alan bebeklerde 10 güne kadar normal dedi doktorum. Kaka renginde sorun yoksa mukus kan vs yoksa çok yapmasıda problemm değil
Huzurr Sabun nedir ya olurmu öyle şey onlar çok çok eskiler yaparmış yapmayın gözünüzü seveyim canı yanar onun daha canı ne ya Benim oğlumda doğduğundan beri öyle kaka problemi çok doktorumuz sıkıntı Yok on güne kadar normal ama hergün bir çay kaşığı hakiki zeytinyağı verebilirsin hiç bir zararı olmaz ama kesinlikle sabun uyarı nedir yapmayın 🙁🙁😕sadece anne sütü alıyor oğlum ve yaptığında gayet rahat ve güzel şekilde yapıyor kendisi elbet yapacak masajları ihmal etmeyin 🙏