Sibel559 ben otribebe fizyolojik serum aldım canım damla seklinde. Her iki burnunuda bi kaç damla damlatiyorum , biraz bekleyip burun aspiratoruyle çekiyorum hemen geliyor. Geriye gittiği için genzinide açıyor. Doğduğu günden beri tıkanık burun sıkıntımız var bebeğimi bu rahatlatıyor 😊