Sevgihira Anneyim48 bizim anne sütü 60 dı şuan 4 ay olcak 80 cc içiyor süt kilo alımı iyi her bebek aynı değil bende şaşırıyorum nasıl 120 içiriyorlar 😂
Kartanesi26 Anneyim48 valla cnm benim kızım 6 aylik oldu en fazla 90cc içiyor bir bucuk 2 saat arayla gunduzleri bazende sadece 60 cc iciyor bir ikiz kez de 4 ölçeği icti fazlasi yok yani
Ebrareylulll Anneyim48 canım o bebekten bebeğe de benim kızım da 4 aylık 120 cc içiyor 3.4 saatte bir
Kartanesi26 Ebrareylulll sadece mama cnm ilk 3 ay anne sutu mama gittik sonra sütüm olmadi cok azdi zaten biberone alisinca tamamen birakti memeyi
Ebrareylulll Kartanesi26 benim gibi bende ilk 2 ay sadece anne sütü sonra 1 ay mama+ meme sonra meme reddi şimdi sadece mama
Annesi00 Anneyim48 neden 2 saatte bir besliyorsunuz, sizin aylarınızda bebekler 4-5saat açlığa dayanırlar o yüzden bence 2saatte bir 60 yerine 4saatte veya 3saatte bir 120 verin aynı hesaba geliyor
Esarikayy Anneyim48 günde 1-2 mamasini 90 verin 3. aya doğru 90 a tam olarak gecersiniz. 120 çok fazla bence. 3 saatte bir 90 yeterli gelecektir. Doymadigini belli eder zaten az gelirse
TalentedMom Anneyim48 en fazla 90 cc yeterlidir bebeğiniz daha küçük 120 cc fazla 120’içen Bebekler ay geçtikçe daha çok içmek isteyeceğinden gereksiz kilo alımı da başlayacaktır aslında mama şişirtiyor da sorun burda başlıyor
TalentedMom Anneyim48 bu arada 2 saatte acıkmaz ki çok kısa düre 4 saatte bir mama vermeniz yeterli olacaktır doktorlar bu şekilde öneriyor4 saate çıkarmaksınız