7yasindaki cocuk icebilir mi bilmiyorum ama bende ayni şeyi yaşadım bazen de tekrar ettiği oluyor. Öncelikle doktora gitmediniz mi? Kremleri iyi geliyor. Onun disinda ben her gun kiraz sapı çayı içiyorum en gec ertesi güne wcdesin. Gunde bir kz yeterli olur. Kabızlığı önlüyor mutlaka deneyin