mom20 Allah esirgesin hepsini değmesin,uğramasın nazar onlara inşallah. Hepsi yesin kilo almasalar da vitamin alsınlar🙏🏻Yemeyen çocuk zor bende ilk iki ay ek gıda da zorlandım yemiyor diye… O yüzden iştah sorunu yüzünden üzülen anneleri anlayabiliyorum.. inşallah linclemezler postu ben övünmek için değil gerçekten yedirecek bişey bulamıyorum artık. sürekli ağlayarak yiyecek bişey istiyor psikolojimi bozdu 😅