Merhabalar size birşey sormak istiyorum 9 aylık kızımın uyku düzeni gece gündüz gayet normal iken şuan geceleri 4 ten sonra düzensiz gündüzleri ise sabah 9.30 da kalkıp geceye kadar hiç bir şekilde uyumuyor uyusa bile 10 dk en fazla fikri olan var mı ? Diş henüz patlatmadı bu arada