2 ay 28 günlük kızım var 47 cm 3360 doğdu. Şuanda 64 cm 5250. Bugün ölçümleri yapıldı 2 haftada 250 gr almış sadece anne sütü içiyor. Sütüm var yetiyor bebeğime ama doktor sürekli mama mı başlasak diyor ve beni yoruyor.çok hareketli bir bebek onun için almıyor olabilir diyorum ama yoruldum gerçekten aç olsa ağlamaz mı huysuz olmaz mı ?