MervosP evet var sakin ve sabırlı olun ben çok ağladığı zaman kaldırıp gazı vardır belki diye gezdirerek sırtını sıvazlıyorum sonra tekrar pışpışlayıp sallayarak sesli ya şarkı ya ninni söyleyerek ayakta emziriyorum çok şükür biraz düzeldi ama 2 aydan sonra başladı 4. Ayda azaldı herkes pes etme memeyi bırakır yoksa dedi