Svcnvebebegi Merhaba. Bebeğim 2 ay 9 günlük. Son zamanlarda kusması arttı. Her emzirmeden sonra mutlaka çıkarıyor. Normal mi acaba bu durum
Gmzdgs Svcnvebebegi ben muayenede söylemiştim en fazla üstü kirlenir kilo alıyorsa problem yok dedi 7 aylıktan snra gecti cnm
Addie487 Bende 2. Ayda aynı problemle doktora gittim, bebek reflüsü dedi hatta süt boğazında kaldığı için sürekli hırıltıda yapıyor, kusmadan hırıltısı geçmiyor çocuğumun. Emzirdikten sonra belden yukarısını hafif yukarda tutmak lazımmış
Melikekutlu Addie487 yaaa o hırıltı bzdede var sürekli süt boğaznda kaldğndn mı oluyor doğduğu günden beri var hırıl hırıl resmen bzn geçiyo bzen var
Addie487 Melikekutlu doktor bize bebek reflüsünden dolayı olduğunu söyledi, süt boğazında kaldığı için oluyormuş. Emzirdikten sonra dik tutuyorum bir süre uyanıksa, atıyor zaten çoğu zaman boğazındaki sütü
Addie487 Melikekutlu evet evet normal bir süre sonra geçiyormuş o zaten emzirdikten sonra dik tutmaya çalışın atabildiğini atsın. Bazen kusuyor geri yutuyor oğlum yatıyorsa 🤦🏼♀️
Melikekutlu Addie487 aynen ağzında bşey varmş gibi ağzını oynatıyor oysaki kusmuğu yutuyormş 😂ama o hırıltı cddn kafama takılmiştı knşuyordm bana heyecnlanırken hır hır ses çıkarıyor ilk oğlumda yaşamadm bu iknci bebeğm o yzdn anlam veremedm
Addie487 Melikekutlu evet özellikle heyecanlıyken belli oluyor ses 😅 beni de ailem çok evhamlandırmıştı bu çocuk nefes alamıyor bir şeyi olmasın doktora göster diye doktor her şey normal gözüküyor dedi, fizyolojik serumla burnunu temizleyin balgamı da atar o şekilde demişti. Hakikaten bazen kusuyor burnunu temizlerken rahatlıyor çocuk
Melikekutlu Addie487 aynı şeyleri yaşıyoruz yorumları eşime okutacğm benide o evhamlandırıyor bu cockla knşurken hırıl hırıl sesler çıkarıor diye cddn öyle duyuyorm ama bi sorun yok die hep içimi rahat tutmaya çalştm şmdi dmek her bebekde olabiliyor oldğnu öğrenmk iyice rahatlattı sağlıkla büyüsn evlatlarmz 🤲🏻💕
Addie487 Melikekutlu amin inşallah 🙏🏻 Aşı yaptırmaya gittiğinizde yine bir doktora da sorup içinizi rahatlatın ben hep aklıma takılanları soruyorum olmazsa ay muayenesine getirip gösteriyorum 5 dakika muhabbet ediyoruz doktorla bir dünya para döküyoruz 😅🤦🏼♀️
Svcnvebebegi Melikekutlu hırıltı kızımda da var canım korkma..Burnu tıkanık oldugu için oluyor. Serumla çekiyorum rahatlıyor. Doktorum normal dedi. Her bebekte oluyor dedi. Içim rahat olsun
Melikekutlu Addie487 haklısnz evlat olunca işin içinde para fln gözümüze gelmiyor yeterki sağlıklı olsnlar .Ben ozmn bde doktora sorarm dedğinz gibi çok sağoln ♥️