Kids4 şöyle kestim, yara bandı yapıştırdım. Ufff oldu dedim kızımın kalbi çok yumuşak uff ufff diyip kapatıyo. İlk günler aşırı sordu bugün daha az sordu gecede soruyo yine açıp uff diyip bakıp kapatıyoruz. Yemesi daha iyi.. dolabı açınca istediğini alıp yiyo şükür 🤭