Egeannesi1509 Kızlar Bebeğim sürekli ağlıyor üstünü giydirince merak edip vücut ısısına baktım 37.6 çıktı çok geldi bana sizce normal mi ? 🤦🏻♀️
duygukoc Egeannesi1509 doktor 36.5 37.5 arası normal dedi sınır 37.5 dedi 37 den yukarıya çıkmasa iyi olur
Kardoo Egeannesi1509 iki gündür atesle ugrasiyorum ben bebeklerde 37.5 ve üzerini ateş olarak kabul ediyorlar hafif ateşi var ozaman 38i bulana kadar sorun yok eğer 38 bulursa bir doktora götürün baksınlar benim dün 38 oldu götürdüm faranjit başlangıcı dedi calpol veriyorum ateş çıkınca birde duş aldırıyorum sizin belki diş falan çıkıyordur
sed Egeannesi1509 elleri ayakları soguk mu?Alnı ve ensesi cok sıcaksa ateşi var. Zaten 37 üstünde üzerini cıkarın düşürmeye çalısın.
Egeannesi1509 Kardoo geçmiş olsun ama biz daha 1 ay 8günlüğüz çok erken diş için ateşi neden olabilir ki çok giyince olur mu?
Egeannesi1509 sed elleri ayakları soğuk oluyor hep eldiven takıyorum ki ısınsın üstünü değişirken vücudu hep sıcak oluyor el ayak buz gibi neden oluyor ki öyle daha 1 ay 8 günlüğüz
misboleyn Egeannesi1509 Çok kalın giyiniyorsa biraz inceltin üstünü. Benim bebeğim sizinkinden birkaç haftayla büyük onda da ısınma oluyordu kalın giyince. Ben daha yeni yeni eldivenleri çıkardım. Burun ve eller bebeklerde soğuk olurmus zaten üşüme belirtisi değilmiş bu. Bir de erkek bebekler sıcağı fazla sevmezlermiş.
Bitikmomi Egeannesi1509 vücut ısısı dediğiniz nedir? Koltuk altı ateşölçerle ölçün 37,5 üstü hafif ateş üzerini soyup ılık duş aldırın eğer düşmezse soğuk kompress yapın hala düşünemezseniz ateş düşürücü verirsiniz
Prensinannesii Egeannesi1509 benim ateş ölçere göre 37. 8 den sonra su ateş canım sen yinede takip olaödı ateş düşürücü verirsin duş aldırıp
Beyzanaz Egeannesi1509 temassız ateş ölçer mi kullanıyorsunuz? Eğer öyleyse sadece alından ölçtüğünüzde doğru sonuç veriyor.
Egeannesi1509 Prensinannesii ateş yok vücudu yanıyor sadece aşırı sıcak 🤦🏻♀️ Ateş zannediyordum ama değilmiş alnından ve koltuk altından ölçüyorum 36 çıkıyor duş aldırdım yine aynı normal mi ? İlk bebeğim olduğu için biraz pankliyorum öyle görünce 😞
Beyzanaz Egeannesi1509 aynı şeyi biz de yaşadık bebeğim 6 günlükken. Vücudunu ölçüyoruz 38 alnını ölçüyoruz 36 korkuyla 3 defa acile gittikten sonra öğrendik temassızın sadece alından ölçüm yaptığında doğru sonuç verdiğini. Sonra da kulaktan ateş ölçer alıp rahat ettik en doğru sonucu o veriyor.
Dadam Egeannesi1509 3 ay altı için ateş durumunda doktor mudahale etmeli, evde birşey yapmak doğru değil. Temkinli olun siz yine de eğer çıkarsa doktora götürürsünüz.
Prensinannesii Egeannesi1509 yani vücudu çok sıcaksa bir doktora görünün istiyorsanız içiniz rahat eder en azından geçmiş olsun
Leman_Fatime Bazi bebeklerin kendi vücut isilarida oyle ola biliyormus.Bizde de 4aylikken 37-37,5arasi deyisiyordu enfeksiyon cikdi. bir ay kadar sürdü boyle ates sonra inmeyince tahilil yaptirdik