Defnemm22 pprensesannesiiii diş hekimi asistanıyım çektirebilirsin ona göre anestezi kullanıyor hekimler
pprensesannesiiii Defnemm22 tam olarak uyuşturuyolar değilmi çok aşırı diş ağrım var sonrasında hissediliyomu
ErvaKoc Geçen hafta çektirdim anne sütü veriyorum çürümüştü 201lik dişim ve ağrısı coktu sorun yasamadım 🦋
Defnemm22 pprensesannesiiii uyuşturuyolar canım sonrasında ağrı olmaz sadece çekim yeri aciyabilir ama hafif bişey o