Meriwa bende 3 kez doktora götürdüm , karın ultrasonu çekildi kan da verdik , bağırsaklarında çok gaz biriktiğini söyledi doktorumuz ,duphalac şurup var ama önce biogaia yi deneyelim dedi eğer sonuç vermezse duphalac yazicam dedi,kan tahlilimizde temiz çıktı anlamadım neden yapamıyor , hergun egzersiz yaptırıyorum ,genel durumunda iyi çok huzursuz bir bebek değil uyku düzenimiz çok güzel Allah’a şükür,emmesi de güzel 😢😢