Damla93 Kızlar bebeğimin tırnaklarını kesemiyorum yerinde durmuyo 6 buçuk aylık dönüp duruyo elini ayağını çekiyo uykusundada kestirmiyo siz nasıl kesiyosunuz
Burcu35 Damla93 El tırnaklarını kucağımda ayak tırnaklarını mama sandalyesinde kesiyorum kimi zaman şarkı söylüyorum kimi zaman video açıyorum etini kesmekten iyidir🤷🏻♀️
2prensesannesii Damla93 ben iki kiziminda birer kez etlerini kestim. ondan sonra derin uykularinda kesmeye başladım hissetmiyolar
Senemmm11 Damla93 bende uyurken kesebiliyorum sadece. Bir kere uyanıkken kesiyim dedim etini kestim küçük birşeydi ama çok kanadı canımdan can koptu sanki. Ondan sonra asla uyanıkken kesmedim
Senemmm11 Damla93 tam böyle uykuya daldığı bi zamanı yok mu. Akşam gece falan ne biliyim illa ki vardır ya