busrasahinn Güzel anneler 3 ay 22 günlük bebeğim 2 gündür çığlık atmayı öğrenmişti agularken bı anda gülme çığlığı atıyordu bugün çığlık attı ve peşine öksürdü sonra uyudu uyandı sesi kısılmıştı benim sorum şu ne yapabilirim bebeğimin boğazının iyileşmesi için 😔
Vildanerdinc busrasahinn bizim de başımıza gelmişti 2 aylıkken ses telleri ödem olmuş dedi ve soğuk buhar vermemizi önerdi dr 3 günde düzeldi evinde buhar Makinesi varsa belki işe yarar deneyebilirsin
Mom107 busrasahinn Bizimkinin geçen gün ağlamaktan sesi kısıldı nedenide yoktu üstelik 2 defa böyle oldu ben birşey yapmadım2 gün sonra düZeldi
busrasahinn minnakkus SevcanEbrar [bilinmeyen] Vildanerdinc Mom107 bugün sağlık ocağına götürdüm ses tellerinde bir problem var ama gripten dedi 1 hafta önce de babamız gripti yeni iyilesmisti ondan bulaştı galiba küçük çok ilaç vermek istemiyorum annesi biraz sabret kendi geçecek dedi buz dolabının buzlugunu aç o gelen beyaz buharda 5 dakika bekle o buharı solusun ıhlamur rezene ve papatya çayı verebilirsin dedi 😭 çok teşekkür ederim yorumlarınız için 😔
busrasahinn [bilinmeyen] mamayla beslendigimiz için şu veriyorum zaten her beslenmeden sonra sesi kisilinca daha sık veriyorum şimdi
busrasahinn Vildanerdinc maalesef yok 😔 inşallah gerek kalmaz ya kuzenim ıhlamur verebileceğimi söyledi ama emin olamıyorum 🤦
Mom107 busrasahinn Aynen merak etme hastalığa dönüşmez sadece seslerini duydukça ya deneme yapıyorşar yada benimki gibi bazen aşlama krizine girincv böyle oluyor ama birşey söyliyeyim sonraki gün ses çıkardıkça çok komik oluyorlar kısık sesle☺️
busrasahinn Mom107 kız şimdi de bağırmaya çalışıyo sesi kesik kesik geliyo canı acimiyo belliki hasta değil ben önce dedim aha hasta olcak sonra baktım hastalığa dair hiçbir belirti yok ses kisilmasindan başka sonra çığlık attığı geldi aklıma 🙈
semrakaan Biz de böyle bir durum olmuştu. Yastıksız yatırıp emziriyordum. Emzirirken yastıkla yatırıp emzir dediler boğazına kaçıyormuş süt sesi gitmişti. Sonra çok inçe bir yastık kullanmaya başladım 3 güne geçti.
busrasahinn [bilinmeyen] ay biz binlere menenjitten hastanede tedavi gördük şimdi ufacık biseyde panikliyorum istemsiz 😔 ama onun için sağlam durmam gerek bunu da atlatiriz inşallah Allah'ın izniyle 💕🙏