Anneler ne durumdasınız? Birşey soracam sizin bebeklerde size yapışık mı sürekli? Asla bnden ayrılmıyo babasına bırakıp odadan çıksam bile ağlıyo. Bulaşık yıkıyorum gelip bacaklarıma tutunuyo🤦🏻♀️ GEçici midir acaba hiç böyle değildi bir aydır bu durumdayız. Sizlerde neler var? Bu arada 4 dişimiz çıktı 9 buçuk kilo 72 cm. Emekliyo tutunup kalkıyo sabahda erkenden uyanıyo🤦🏻♀️