Yasemincmk oturtmayı denedin mi canım ben arada destekli 5 dakika oturtuyorum Bi de hem gazını rahat çıkarsın hem de emeklemeyi tam kavrasın diye sırt üstü yatarken bacaklarını bisiklet sürer gibi yapıyorum… Benimki de uzanmak hiç istemiyor ama dönebildiği için aşırı huysuzlanmıyor dönemeseydi eminim o da çok huysuz olurdu 😏 diş çok zor diş anamı ağlattı bende de görünmüyor ama bazen benim parmağımı emmek istiyor masaj yapmak için ağzına koyuyorum elimi ısırmaya çalışır gibi kaşıyor arada salatalıkla kaşıyorum ya da elmayla farklı tatlar da alıyor inşAllah geçecek bu da bakalım nasıl olacak dün bütün gece uyumadı gazdan mı dişten mi anlamadım ateşi vardı o da kalmadı artık ataktan belki de 😔